FAQ – NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Napisz do nas na adres: biuro@el-plast.com.pl, podaj dokładny adres dostawy (ulica, kod pocztowy, kraj) oraz informację jakimi produktami i w jakiej ilości jesteś zainteresowany. Skontaktujemy się z przewoźnikiem i przygotujemy dla Ciebie wycenę kosztów transportu. Po zaakceptowaniu wyceny i potwierdzeniu zamówienia, przygotujemy dla Ciebie fakturę proforma, uwzględniającą koszty zamówienia oraz koszty transportu. Po opłaceniu faktury proforma, zlecimy zamówienie do realizacji. Poinformujemy Cię mailowo kiedy zamówienie będzie gotowe do wysyłki oraz prześlemy link do monitorowania przesyłki. 

Dane kontaktowe do Biura Obsługi Klienta znajdą Państwo w zakładce Kontakt. Zapytania można składać również poprzez CZAT (ikonka w prawym, dolnym rogu ekranu). Nasz zespół jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. 

Termin realizacji podany jest indywidualnie dla każdego produktu. Można go znaleźć na karcie produktu, zaraz nad przyciskiem „Dodaj do koszyka”. 

Tak, oczywiście. Zamówienie można odebrać osobiście, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym, w salonie firmowym ELPLAST, przy ulicy Krakowskiej 31 w Kalwarii Zebrzydowskiej. 

Tak, nasze meble objęte są 24 miesięczną gwarancją. 

Tak, jesteśmy producentem mebli, a nasz zakład produkcyjny mieści się na terenie Polski. 

Tak, oferujemy bezpłatne próbki drewna i tkanin. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz w pełni ocenić teksturę, kolor i jakość materiałów, zanim podejmiesz ostateczną decyzję. Bezpłatne próbki dostępne są w zakładce Próbki drewna i tkanin. 

Tak, jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia, w celu przygotowania ewentualnej wyceny.

1. W przypadku wylania płynu na tkaninę, należy niezwłocznie i bez wywierania nacisku wytrzeć substancję z zabrudzonej powierzchni, za pomocą dobrze absorbującego materiału.

2. Plamy można bardzo delikatnie wycierać namydloną, bawełnianą szmatką, uważając przy tym, aby ich nie rozprzestrzenić.

3. Do czyszczenia produktu zalecane są ściereczki z mikrofibry. Podczas wycierania należy zawsze używać czystej części ręcznika.

4. W celu wysuszenia materiału nie należy używać żelazka.

5. Do pielęgnacji produktu nie zaleca się używania odkurzacza i środków do czyszczenia dywanów.
  1. Regularnie usuwaj kurz i brud z mebli. Możesz do tego użyć specjalnych szczotek do kurzu o delikatnej strukturze lub miękkiej, wilgotnej ściereczki. Pamiętaj, aby ściereczka była dobrze wykręcona. 

  2. Meble z litego drewna nie lubią nadmiernego kontaktu z wilgocią oraz z wysoką temperaturą. Unikaj stawiania na blacie napojów bez podkładki. W przypadku rozlania płynu na powierzchni mebla należy go natychmiast wytrzeć do sucha. 

  3. Bezpośrednie działanie promieni słonecznych może prowadzić do blaknięcia lub nawet uszkodzenia lakieru oraz drewna. Staraj się umieszczać meble z dala od bezpośredniego światła słonecznego lub używać zasłon.

  4. Unikaj stosowania silnych środków czyszczących, które mogą uszkodzić lakier i drewno. Zamiast tego używaj łagodnych  preparatów do pielęgnacji drewna.

  5. Unikaj stawiania na blatach przedmiotów o ostrych krawędziach oraz wykonywania na nich ciężkich prac, które mogą spowodować zadrapania lub uszkodzenia lakieru.

  6. Regularnie sprawdzaj stan mebli, aby zauważyć ewentualne uszkodzenia lakieru lub drewna. W przypadku jakichkolwiek usterek, natychmiast podejmij odpowiednie działania naprawcze, aby zapobiec pogorszeniu się sytuacji.

Przestrzeganie powyższych wskazówek pozwoli zachować lakierowane meble z litego drewna w dobrym stanie na wiele lat.

Jak najbardziej, istnieje taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia, abyśmy  mogli przygotować ewentualną wycenę. 

Prosimy o zapoznanie się z naszą ofertą tapicerek w zakładce Kolory tapicerek (menu dolne strony). Po przejściu do koszyka, w polu „Uwagi do zamówienia” należy wpisać wybraną nazwę oraz numer tapicerki. 

Po przejściu do koszyka, w polu „Uwagi do zamówienia” prosimy o wpisanie wybranej długości dostawki: 30 cm, 40 cm lub 50 cm (wszystkie długości są w tej samej cenie)

Jeżeli nie upłynęło więcej niż 2 dni od daty złożenia zamówienia oraz jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przez nas wysłane, mogą Państwo skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, w celu zweryfikowania, czy dana zmiana jest możliwa do zrealizowania. 

Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji, która znajduje się w zakładce „Zwroty i reklamacje”.

Koszyk
Zacznij pisać, żeby zobaczyć produkty, których szukasz.
Sklep
Lista życzeń
0 items Koszyk
Moje konto