ZWROTY I REKLAMACJE
§1. Prawo do odstąpienia od umowy – procedura zwrotu
- Klient, będący Konsumentem, ma prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy sprzedaży, w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego mebla.
- Odstąpienie od umowy wymaga wypełnienia i złożenia Oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w formie pisemnej lub elektronicznej (kliknij tutaj, aby pobrać).
- Adres do zwrotów:
EL.PLAST Jakub Mirocha
Ul. Krakowska 31, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska
Tel. 728-982-416
e-mail: biuro@el-plast.com.pl
- Sklep internetowy www.el-plast.com.pl dokonuje zwrotu dokonanych przez Klienta płatności w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Sklep internetowy www.el-plast.com.pl może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§2. Warunki zwrotu
- Zwrotowi podlegają tylko meble, które nie noszą śladów użytkowania, są w stanie nienaruszonym oraz posiadają oryginalne opakowanie.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zwrócenie mebli w odpowiednio zabezpieczonym opakowaniu w celu uniknięcia uszkodzeń podczas transportu.
- Sklep internetowy www.el-plast.com.pl ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu, jeśli mebel został uszkodzony lub nosi ślady użytkowania uniemożliwiające dalszą sprzedaż.
§3. Koszty zwrotu
- Koszty zwrotu mebla ponosi Klient, chyba że zostanie uzgodnione inaczej z obsługą sklepu internetowego www.el-plast.com.pl.
§4. Wyłączenia od prawa do odstąpienia od umowy
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku mebli wykonanych na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.
§1. Warunki ogólne
- Sklep internetowy www.el-plast.com.pl gwarantuje, że oferowane meble są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Reklamacje mogą być zgłaszane w przypadku stwierdzenia wad fabrycznych lub uszkodzeń wynikłych w trakcie transportu.
- Klient zobowiązany jest otworzyć przesyłkę w obecności kuriera, w celu dokonania oględzin zawartości i sprawdzenia stanu fizycznego produktu. W przypadku wykrycia ewentualnego uszkodzenia przesyłki w transporcie, informacja o uszkodzeniu powinna zostać zgłoszona kurierowi podczas doręczenia paczki. Kurier zobowiązany jest spisać z Klientem protokół szkody. Protokół ten ułatwi późniejsze postępowanie reklamacyjne. W protokole powinny być szczegółowo opisane wszelkie stwierdzone uszkodzenia, zniszczenia lub braki w przesyłce, a także powinny zostać uwzględnione uwagi i informacje podane przez kuriera.
§2. Zgłaszanie reklamacji
- W celu złożenia reklamacji należy pobrać i wypełnić Formularz reklamacyjny (kliknij tutaj, aby pobrać).
- Zgodnie z obowiązującą Dyrektywą Omnibus, jeśli Klient jest Konsumentem, ma prawo reklamować wadliwy towar w oparciu o rękojmię. Wypełniony formularz reklamacyjny należy złożyć na adres e-mail: biuro@el-plast.com.pl lub drogą pocztową na adres:
EL.PLAST Jakub Mirocha
Krakowska 31
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
3. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi Klient ma 2 lata. Termin ten liczony jest od chwili wydania produktu.
4. W związku z wadą produktu Klient może żądać:
a) wymiany rzeczy na wolną od wad,
b) usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
a) obniżeniu ceny,
b) odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
5. Reklamowany towar należy przesłać na adres:
EL.PLAST Jakub Mirocha
Krakowska 31
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
§3. Procedura reklamacyjna
- W przypadku reklamacji, Klient powinien dostarczyć obsłudze sklepu internetowemu www.el-plast.com.pl szczegółowy opis wady oraz udokumentować ją za pomocą zdjęć lub innych dowodów.
- Sklep internetowy www.el-plast.com.pl rozpatrzy reklamację (ustosunkuje się do niej) w ciągu 14 dni od daty otrzymania Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep internetowy www.el-plast.com.pl dokona naprawy, wymiany lub zwrotu kosztów w zależności od preferencji Klienta.
§4. Koszty reklamacji
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep internetowy www.el-plast.com.pl pokrywa koszty związane z reklamacją, takie jak koszty naprawy, wymiany lub zwrotu.